Retorn al passat

L’any 2013, concretament el 8 de maig, vaig publicar l’última entrada en un blog. És aquesta de més avall. Va ser la primera i única que he publicat en aquest blog.

L’anterior ja es remunta al 2012, concretament l’endemà de la manifestació de l’11 de setembre i escrita en el meu anterior blog.

Però si haguéssim de trobar l’últim article que he publicat l’hauríem de buscar entre els que durant uns anys vaig escriure a Osona.com. Aquest també estava dedicat al procés: Sí i No del 9-N.

Des de llavors, silenci. ¿Per què? Bàsicament per mandra i cansament. Cansat de tenir la sensació de dir sempre el mateix. Anys escrivint sobre la voluntat que aquest país s’encaminés cap a la independència i precisament aquell 12 de setembre del 2012 vaig tenir la sensació que ja hi començàvem a caminar. Ja no podia dir gaire res més i ja no depenia de mi. De fet, mai no hi ha depès.

Sí, d’acord, podia haver continuat escrivint sobre el procés i dir-hi la meva. Però, ¿realment importa a algú la meva opinió? Diria que a poca gent. A més, com us deia, a part de cansat també em fa mandra. Em fa mandra escriure, em fa mandra la política, i em fa sobretot mandra escriure sobre política.

Tot i així, aquest és un intent de treure’m la mandra de sobre i recuperar el meu blog “Ges Avall” amb un canvi d’entorn. Abandono el vell blogspot que vaig començar ja fa més de 9 anys. Feia temps que volia provar el WordPress, i encara més després que blogspot afegís el “.es” al final dels blogs editats des d’Espanya.

No sé si aconseguiré gaire continuïtat, ni tampoc si tindré gaire lectors. Però, de fet, ni una cosa ni l’altra ja m’importen gaire. Per suposat que habitualment si un escriu és perquè vol ser llegit. Però, a aquestes alçades de la pel·lícula, si escric és perquè en tinc ganes i prou. I si, de pas, algú em llegeix i li agrada mínimament el que escric estaré força content.

 

Autor: Enric Xicoy

De Torelló, Osona. Professor de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna de la Universitat Ramon Llull.

Deixa un comentari

